top of page
  • sinergoetikaelitsa

Медитация за помиряване с родителите





Скъпа майко,

Приемам всичко, което идва от теб, Цялото, с всички последици.

Приемам го на цената, която ти си платила. И която аз съм платил/а също.

Вече е платено!

Ще направя нещо добро от него, в твоя чест,

В знак на благодарност и почит. Всичко, което си направила, няма да е напразно, Пазя го в сърцето си.

И ако ми се позволи, ще го предам напред и аз,

Точно както си направила ти. Приемам те, като моя майка.

И заставам на мястото си като твой/я син/дъщеря.

Ти си моята единствена майка и аз съм твое дете.

Ти си голямата, аз съм малкият/малката. Ти даваш, аз получавам.

Радвам се, че си избрала точно татко за свой съпруг.

Вие двамата сте правилните родители за мен.


Скъпи татко,

Приемам всички, което идва към мен от теб, Цялото, с всичките последици.

Приемам го на цената, която ти си платил

И която аз съм платил/а също. Вече е платено!

Ще направя нещо добро от него, в твоя чест,

В знак на благодарност и почит. Всичко, което си направил няма да е напразно, Пазя го в сърцето си.

И ако ми се позволи, ще го предам напред и аз,

Точно както си направил ти.

Приемам те като мой баща

И заставам на мястото си като твой/я син/дъщеря.

Ти си моят единствен баща и аз съм твое дете.

Ти си големият, аз съм малкият/малката.

Ти даваш, аз получавам.

Радвам се, че си избрал точно майка ми за своя съпруга.

Вие двамата сте правилните родители за мен.


Берт Хелингер


Ако направите тези думи ваша истина, ако ги изричате през сърцето си, ако бъдат думи през любовта, те могат изцяло да преобразят живота ви!


154 views0 comments

Kommentare


bottom of page